Klant reden voor digitaliseren

View kan u helpen bij het digitaliseren van uw archieven. Er zijn daarbij een aantal zaken die belangrijk zijn. Magazine VIP plaatste in editie 6 van 2016 een verhaal over de drijfveren van organisaties om digitaal te gaan werken. De belangrijkste reden blijkt bijna overal hetzelfde: de klant.  

Niets is vervelender dan lang moeten wachten op brieven die nodig zijn of een mail met gegevens die je nodig hebt. Dat het bedrijf waar de informatie vandaan moet komen dan even snel meewerkt, is fijn. Wat voor jou een mail of brief is, is voor het bedrijf weer een mail of brief bovenop de stapel. Voor het bedrijf, met misschien wel honderdduizenden klanten, is precies jouw vraag een spelt in een hooiberg.   Volgens VIP zijn de klant tevreden stellen en zelfredzaam maken belangrijke redenen om een goedwerkende digitale organisatie te worden. Een goed overzicht in alle documentatie is daarvoor belangrijk. Goed om over na te denken, volgens VIP, is vaststellen waar je nu staat als organisatie en waar je precies naar toe wil. Daarbij moet wel de klantbeleving altijd voorop staan bij de digitalisering van de informatieverwerking.

Wat kan View dan voor u doen?
View kan u als organisatie helpen bij het opschonen en digitaliseren van uw archieven. Wij kunnen uw hele archief voor u digitaliseren, maar wij kunnen ook uw fysieke archief opslaan en beheren. Via onze online database iView kunt u dossiers opvragen die wij vervolgens digitaliseren en via een beveiligde server voor u klaarzetten om te downloaden. Wij indexeren uw archief op dossierniveau dus wij weten precies waar de juiste dossiers liggen.

Denkt u er ook over om uw archieven te laten digitaliseren of te archiveren en heeft u daarbij hulp nodig?
Neem dan contact met ons op en wij helpen u graag verder.

Deel dit bericht